logo
سوالات پیش از خرید نیکولند
سوالات پرتکرار

سلام به روی ماهت 🥰

جواب سوالات رو میتونی اینجا پیدا کنی 🌹

اگر نبود میتونی بهمون زنگ بزنی، خوشحال میشیم صدای زیبات رو بشنویم 😍

کالاهای موردنظرت رو به سبدخریدت اضافه کن، شماره موبایلت رو وارد کن، نوع ارسالت رو انتخاب کن، آدرست رو وارد کن، نحوه پرداختت رو انتخاب کن، بعد از تکمیل خرید و پرداخت، ازطرف سایت نیکولند برات پیامک ثبت سفارش میاد.

هزینه ارسال با پست پیشتاز به سراسر ایران 24000 تومان

هزینه ارسال با پیک فقط مخصوص تهران 36000 تومان

اگر پست رو انتخاب کردی، دو تا شش روزکاری بعد از ثبت سفارش بسته به دستت میرسه.

و اگر پیک رو انتخاب کردی، در زمان انتخابی خودت بسته به دستت میرسه.

جواب سوالتو پیدا نکردی ؟

بهمون زنگ بزن

44167250 - 021

magnifier
Loading...

چطور با برنامه ریزی از روزم بهتر استفاده کنم ؟

پنج شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۷:۲۸
چطور با برنامه ریزی از روزم بهتر استفاده کنم ؟

برنامه ریزی یکی از ابزارهای ارزشمند، قدرتمند و مفیدیه که بهت کمک تا از هر روزت بهترین استفاده رو داشته باشی، به کارهایی که همیشه با خودت میگی انجام بدم ولی هیچوقت براشون وقت نداری، برسی. و از همه مهم تر برای کارهای روزانه ات اولویت بندی داشته باشی و کارهای مهم تر رو اول انجام بدی. اینجوری میتونی به اهدافت نزدیک بشی. مخصوصا اگر از مینی پلنرهای نیکولند استفاده کنی که خیلی هم عالی میشه، چون جیبی هستن و میتونی با خودت هرجا که میخوای ببریشون.

قبل از شروع برنامه ریزی، باید بگم که بهتره از شب قبل برای فردات برنامه ریزی کنی تا صبح با انگیزه تر بیدار بشی، و از اول بدونی باید چه کارهایی انجام بدی.

نیکولند این مینی پلنرهای دلبر رو طراحی و تولید کرده تا بتونی با" حسِ خوب "برای هر ساعت از روزت برنامه ریزی کنی و به سمت اهدافت پیش بری.

 

امکانات دفتر :

بریم تا با هم ببینیم این دفتر پرطرفدار و جذاب چه امکاناتی داره 

 

برنامه ماهانه : 

بعد از صفحه حسِ خوبِ برنامه ریزی، اولین صفحه ای که میبینیم، برنامه ماهانه هست. این صفحه برای اینه که بتونی برای کل ماهت یه برنامه کلی و یه سری اهداف رو مشخص کنی. در واقع اینجا میتونی از بالا به کل ماهت نگاه کنی. 

اول ماهی که میخوای برای برنامه بریزی رو بنویس، مثلا من نوشتم، خرداد ماه 1400.

بعدش اهداف کلی که میخوای برای اون ماه داشته باشی رو در قسمت اهداف ماه بنویس، درواقع کارهایی که میخوای به سرانجام برسونی و ... . مثلا من نوشتم : تکمیلی پروژه پایانی و تحویل به استاد

بعدش بیا و چالش اون ماهت رو بنویس، حالا چالش ماه چیه ؟ این بخش یه جور هبیت ترکز یا پیگیری عادت هستش و تو میتونی برای هر ماهت یه عادت رو انتخاب کنی و به مدت 30 روز تکرارش کنی تا در وجودت نهادینه بشه. یا میتونی یه کاری که میخوای توی این ماه هر روز انجام بدی رو اینجا بنویسی. مثلا من میخوام مدیتیشن رو برای خودم به عنوان یک عادت در بیارم. به خاطر همین اینجا نوشتمش و هر روزی از ماه که 10 دقیقه مدیتیشن رو انجام دادم، اون روز رو تیک میزنم. یادت باشه برای اینکه بتونی یه عادت خوب رو در خودت ایجاد کنی یا یه عادت بد رو در خودت اصلاح کنی، باید و باید حداقل 21 روز پشت سرهم اون کار رو تکرار کنی تا به عادت تبدیل بشه. 

قسمت بعدی برنامه ریزی مالی ماهت هستش، توی این بخش مجموع درآمدت، مجموع هزینه هات و مجموع پس اندازت رو مینویسی. مثلا من درآمدم 5.5 میلیون، هزینه هام 3.9 میلیون و پس اندازم 1.6 میلیون بوده. اگر میخوای به طور جزئی و ریز به ریز هزینه ها و درآمدت رو کنترل و برنامه ریزی کنی، بهت پیشنهاد میکنم از دفتر کیف پول جادویی من استفاده کنی.

در قسمت کتاب ماه هم، کتابی که قصد داری این ماه بخونی رو بنویس و وقتی تموم شد به خودت آفرین بگو.

برنامه ریزی ماهانه، برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف

صفحه بعدی که میبینیم شامل اعداد 1 تا 31 هست، و درواقع هر عدد مربوط به یک روز هست، مثلا عدد 1 یعنی یک خرداد که تو میتونی روز اون رو زیرش بنویسی، مثلا من یک خرداد روز چهارشنبه هست، و جلوی هر روز یک جایی درنظر گرفته شده تا مهمترین قرارها، اتفاقات و هر موردی که میخوای یادت بمونه و با یک نگاه متوجهش بشی رو میتونی اینجا بنویسی. مثلا من قرار با دوستم، وقت دکتر و ... اینجا نوشتم. 

برنامه ریزی، قرار ملاقات

 

برنامه روزانه : 

خب، خب، خب ! میرسیم به برنامه ریزی روزانه. اول تاریخ بزن و روز هفته رو مشخص کن. مثلا 22 خرداد 1400، که میشه چهارشنبه.

بعد در قسمت کارهای مهم امروز، کارهای امروزت رو بنویس و تایم تقریبی که میخوای اون کار رو انجام بدی رو هم جلوی هر کار یادداشت کن. مثلا درست کردن ناهار، ساعت 11:30. هر کاری رو که اون روز انجام دادی، کنارش تیک بزن و کارهای باقیمانده ای مهمه و باید حتما انجام بشه رو به روز بعد منتقل کن.

در قسمت یادم باشه، اون موضوع، یا کار یا هرچیزی که برات مهم یادت باشه و بهت یادآوری بشه رو بنویسی. مثلا من میخواستم پرینت فیش بانکی رو بگیرم و اینجا نوشتم، تو میتونی هر چیزی که خودت دوست داری رو بنویسی.

قسمت بعدی، حال امروز من هستش، که در انتهای روز میتونی حال روحی خودت رو ارزیابی کنی و اینجا برای خودت بنویسی، مثلا من روز چهارشنبه حالم خوب بوده و شاد بودم.

قسمت بعدی که خیلی هم جذاب و هیجان انگیزه، موزیک و جمله روز هستش. کافیه گوشیتو برداری و نیکواَپ رو باز کنی و روی اسکنرش بزنی و روی QR Code صفحه بگیری، برات یه جمله انگیزشی میاره که مختص به توئه و فقط برای امروز توئه، علاوه بر اون یه موزیک آرامش بخش هم برات میاره که میتونی در طول روز بهش گوش بدی، یا حتی موقع برنامه ریزی کردن برای روزت و یا هر وقتی که دلت خواست. 

راستی شاید بپرسی که نیکواَپ رو از کجا بیارم ؟اینجاکلیک کن تا دانلودش کنی و روی گوشیت نصبش کنی و از امکانات بینظیرش استفاده کنی.

برنامه ریزی روزانه، بولت ژورنال

 

میرسیم به صفحه بعدی، قسمت آب و ورزش، به ازای هر لیوان آبی که در طول روز خوردی، یکی از اون قطره هارو رنگ کن. حواست باشه که خوردن 8 لیوان آب در طول روز به سلامت جسمی و همینطور شادابی پوستت خیلی خیلی کمک میکنه، پس یادت نره آب بخوری. 

در قسمت ورزش هم ورزشی که انجام دادی رو بنویس. مثلا من 10 دقیقه پیاده روی کردم. 

قسمت بعدی، برنامه نظافت هستش، این قسمت بهت کمک میکنه که هر روز یه بخشی از خانه، اتاقت، میزت و ... رو تمیز و مرتب کنی و اینجوری همیشه محیط اطرافت منظم و تمیز هستش و از کار کردن، درس خوندن و فعالیت کردن داخلش لذت میبری. مثلا من میخوام میز تحریرم رو امروز مرتب کنم.

قسمت بعدی، شکرگزاری هستش، یکی از مهم ترین شکرگزاری هاتو اینجا بنویس، چیزی که امروز تو رو خیلی خیلی خوشحال کرده. چون شکرگزاری باعث میشه حال تو خوب تر بشه، و حال خوبت بهت کمک میکنه تا به خواسته هات برسی، پس شکرگزاری رو دست کم نگیر. 

اگر هم میخوای به صورت حرفه ای شکرگزاری انجام بدی میتونی از دفترهای شکرگزاری نیکولنداستفاده کنی که هم خیلی جامع و کامل هستن و هم براساس کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن طراحی شدن. یه طرح گلشن دلبر هم دارن.

در قسمت هزینه های امروز، مخارجی که امروز داشتی رو بنویس، مثلا من نوشتم، خرید شال به مبلغ 150 تومان. و در انتها هم کل هزینه هات رو با هم جمع بزن. و در قسمت مجموع بنویس.

در قسمت چی بپوشم ؟ لباس هایی که اون روز میخوای بپوشی رو بنویس تا موقع بیرون رفتن، وقت کمتری براش بزاری و اگر لباسی نیاز به اتو کردن و یا ... داره از قبل انجامش بدی و معطل نشی.

در قسمت جایزه امروز هم، باید در انتهای روز، اگر کارهات رو انجام دادی و طبق برنامه هات پیش رفتی، به خودت جایزه بده و حالشو ببر. مثلا من به خودم یه لیوان موکا جایزه دادم.

درقسمت یادداشت هم جمله انگیزشی اون روزت رو میتونی بنویسی، یا هر موردی که فکر میکنی نیاز هست یادداشت کنی رو اونجا بنویس. 

برنامه ریزی روزانه، بولت ژورنال

 

درنهایت امیدواریم با این دفتر جذاب بتونی قدم به قدم به اهدافت نزدیک تر بشی و رویاهات رو واقعی کنی. و از روزت بهترین استفاده رو ببری.

اگر هنوز هم این دفتر رو نداری میتونی از اینجا طرحتکشاخو یاکهکشانیاش رو تهیه کنی.

 

نظرات chat تعداد:۱۵ عدد


نیکولندی جان با ثبت نظر میتونی امتیاز دریافت کنی

نادیا
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲
واقعا عالی وقتی این دفتر را خریدم برنامه ی هر روزم معلومه
نادیا
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲
عالی
آیسل لادوند
سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲
واقعاً عالیه از وقتی این دفتر را خریدم برنامه ی هر روزم معلومه
ژیلا رستگار
سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
چطور میشه دفتر و سفارش داد عالی بوده
حسین زارعکار
یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
دستور عمل به من کمک کرد راحت پلنر رو انجام بدم
محمد مهدی رضاپور
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰
سلام تو قسمت هزینه ها تو برنامه ریزی ماهانه باید هزینه کی رو بنویسیم اگر برا ماهه پیشه پس چرا داریم برای الان مینویسیم و اگر برای این ماهه ماکه هنوز نمیدونیم چقدر درامد و هزینه داریم لطفا راهنمایی کنید
فاطمه
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰
واقعاااا عالی ممنون بابت توضیح کامللل😍😍🤗
comment پشتیبان گلگلی گلگلی
یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰
پاسخ به کاربر نیکولند
ممنونم
پرنیان عبدی
یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰
خیلی عالیه من از این دفتر دارم
پرنیان عبدی
یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰
خیلی عالی بود
افسانه علیمحمدی
سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰
نیکوآپ چرا باز نمیشه
کاربر نیکولند
شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰
موزیک و جمله ی روز رو از کجا اسکن کنم و بشنوم؟
comment اِرلین؛ نیکولند
پنج شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
پاسخ به کاربر نیکولند
هر صفحه که برنامه ریزی کنی پایینش یه کد هست که باید اسکنش کنی و موزیک و جمله انگیزشی رو واست بالا میاره
comment یاسمین
شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰
پاسخ به
داخل همین اپلیکیشن یک اسکنر وجود داره ومیتونید کد رو با اون اسکن کنید
سولماز خانزهی
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
نیکو اپ رو چجوری دانلود کنم؟؟؟؟
فاطمه میرموسوی
پنج شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰
نیکو اپ رو از کجا باید پیدا کنم روش کلیک میکنم اتفاقی نمیوفته
حانیه حانیگرام
یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰
یه پلنر خیییلی جذاب و کاربردی😍⁦👌🏻⁩ رنگ بندی و طراحی های شاد و در عین حال آرامش بخشی داره...
فاطمه قاسمی
یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
دستورالعمل دفتر ماسک های من کجاست
Loading...
نمایش بیشتر
Some text some message..
عکستعدادعنوان محصولحذف
نهایی کردن بستن سبد
قیمت کل:تومان هزینه ارسال:35000 تومان