logo
سوالات پیش از خرید نیکولند
سوالات پرتکرار

سلام به روی ماهت 🥰

جواب سوالات رو میتونی اینجا پیدا کنی 🌹

اگر نبود میتونی بهمون زنگ بزنی، خوشحال میشیم صدای زیبات رو بشنویم 😍

کالاهای موردنظرت رو به سبدخریدت اضافه کن، شماره موبایلت رو وارد کن، نوع ارسالت رو انتخاب کن، آدرست رو وارد کن، نحوه پرداختت رو انتخاب کن، بعد از تکمیل خرید و پرداخت، ازطرف سایت نیکولند برات پیامک ثبت سفارش میاد.

هزینه ارسال با پست پیشتاز به سراسر ایران 24000 تومان

هزینه ارسال با پیک فقط مخصوص تهران 36000 تومان

اگر پست رو انتخاب کردی، دو تا شش روزکاری بعد از ثبت سفارش بسته به دستت میرسه.

و اگر پیک رو انتخاب کردی، در زمان انتخابی خودت بسته به دستت میرسه.

جواب سوالتو پیدا نکردی ؟

بهمون زنگ بزن

44167250 - 021

magnifier
Loading...

دستورالعمل استفاده از پک برنامه ریزی

چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۹:۰۴
دستورالعمل استفاده از پک برنامه ریزی

 1-امکانات پک برنامه ریزی نیکولند برای برنامه ریزی بهتر

پک برنامه ریزی نیکولند این بار با ابعاد جدید و کلی امکاناتعالی و جذاب heart اومده تا کار کردن رو برامون لذت بخش تر کنهواقعیت اینه که ما مدت ها بود که می خواستیم تغییراتی رو توی یکی از پر طرفدارترین محصولاتمون یعنیپلنر ها  ی دلبربدیم و توی این راه با هدایت خداوند و نظرات بسیار ارزشمند شما دوستای خیلی مهربون و ریز بینمونangel تونستیم به یه جمع بندی عالی برسیم که نتیجه کلی فکر و تجربه 19 ماه گذشتمون، شد اون دلبری که این روزا به دست خیلی هاتون رسیده و ما هم از نتیجه خیلی راضی هستیم. حالا امکانات این پک ها رو باهم مطالعه کنیم تا بعد توضیحات بیشتری رو بهتون بدیم.

 

1-1 کارهای امروز من

 

خب این قسمت بخش اصلی پک برنامه ریزی رو تشکیل میده که یه تغییر خیلی خوب و کاربردی نسبت به پک قبل پیدا کرده اینه که ابعادش بزرگتر شده heartو الان جای خیلی بیشتر و کافی برای نوشتن کارهای روزانه شما رو داره. در بالای صفحه جای تاریخ و روز مشخص شده و برای نظم بیشتر، این صفحه خط دار هستش، این صفحه دو رو رنگی هست اما پشتش به طور کامل رنگیه و جای نوشتن نداره،این صفحه  دارای حاشیه رنگی متناسب با  طرحِ پلنرِ خودشو داره و هر خط با یه طرح شروع شده، و قابلیت نوشتن حداقل 9 ایتم طولانی رو اینجا دارید.heart

ما بهتون پیشنهاد میکنیم که حتما شب قبل برای روز بعد تعدادی از کارهاتون رو که یادتون میاد در این قسمت بنویسید، چون بخش زیادی از زمان ما به دو دلیل تلف میشه :

1- ما زمان زیادی رو صرف این میکنیم که چه کاری رو باید شروع کنیم .

2- ما اولویت بندی مناسبی برای کارهامون نداریم و معمولا با کارهایی شروع میکنیم که راحت تر هستن و یا بیشتر دوسشون داریم درحالیکه کارهایی با اولویت بالاتر رو ، انجام نمیدیم.

خب حالا به محض اینکه پلنرتونو باز کردید در این قسمت کارهاتونو به ترتیب اولویت بنویسید اگر کاری براتون مهمتره میتونید از برچسب های مهم که داخل پک هست در کنار مواردتون بچسبونید تا هم شکل برنامه ریزتون جذاب تر شه و هم اگر اولویت بالاتری رو به اشتباه پایین تر نوشتید چیزی رو خط نزیند و با برچسب توجهتون رو به اون مورد بیشتر جلب کنید. یادت نره که اولویت بندی همه چیزه.

 

تو معمولا ففط به 60% از کارهایی که توی ذهنت داری در طول روز میرسی، پس بهتره که حتما اولوبت بندی داشته باشی ، تا مطمئن بشی که مهمترین کارهاتو انجام دادی

 

1-2 انگیزشی امروز

در این قسمت برای خود یه جمله انگیزشی بنویس ، یادت باشه جملات انگیزشی که خودت برای خودت مینویسی چندین برابر از جملاتی کهمیخونیموثر تر heartهستن ، اول به خاطر اینکه توجهت درگیر این میشه که به خودت انگیزه بدی و دقیقا در همین زمان موتور های خلاقیتت گرم میشن، دوم اینکه مینویسیشوناین نوشتن واقعا مهمه، وقتی چیزی رو مینویسیخیلی تاثیرش بیشتر میشه و انگار جایی در ذهن ناخودآگاهت ثبتش کردیenlightened، اصلا قدرت و اعجاز نوشتن رو دست کم نگیر، سعی کن در این قسمت به خودت انگیزهبدی و از خودت تعریفکنی، مثلا بگو من عاشق خودم هستم. یا کی از تو بهتره؟ یا امروز قراره ثروت زیاد به سمتم بیاد، من امروز منتظر یه خبر عالی هستم این جوری توجهت رو به سمت چیزی که میخوای جلب میکنی و یه مقاله طولانی راجع به اثراتش می شه نوشت ، اما سازنده اصلی مغز ما و هر چه که پیرامونت میبینی به این مهم اشاره کرده:

قسم به قلم و آنچه که نوشت...

بله به قلم و انچه که نوشت قسم خورده ، اصلا اهمیت نوشتن اونچه که میخوای و اونچه که بهت حس خوب میده رو دست کم نگیر ما در مورد اهمیت شکر گزاری به عنوان اصلی ترین کارمون و اهمیت نوشتن شکر گزاری مطالب زیادی رو براتون آماده کردیم که میتونید ازاین قسمتاونها رو هم مطالعه کنید.

1-3 جایزه امروز

 

یکی از بخش های جذاب پلنر های ما همین قسمت جایزههست، سعی کنید از قبل برای عمل کردن به برنامه هاتون جایزه تعیین کنید، این کار خیلی مهمه چون خیلی به ناخودآگاه شما انگیزه میده و بدون اینکه بفهمید تمام مدت روز دلتون میخواد که به سمت کار برید ، حتی اگه یادتون رفته باشه که برای انجام کارهاتون جایزه تعیین کردیدangel. چون همه ما یهکودک درونsmileyداریم که به شدت به تشویقو جایزه گرفتننیاز داره و ما معمولا خوشحالی ها و ناراحتی های ناخودآگاهمون از همین کودک درون ، منشا میشه، بهتون پیشنهاد میکنیم که باهاش دوست شید، هر چه قدر که رابطتون باهاش بهتر بشه شما بیشتر به وحدت درونی میرسین و تمرکز و قدرت بیشتری برای انجام کارها خواهید داشت. یکی از بهترین راه ها برای آشتی با کودک درون ،جایزه دادن به خودتونه، شما شایستهجایزه گرفتن هستین ، شما لیاقتشودارید و چه کسی بهتر از اینکه خودتون به خودتون جایزه بدیدheart.

در برچسب هایی که همراه پک برنامه ریزی ، در اختیارتون میذاریم می تونین برچسب جایزهرو جدا کنید و در این قسمت بچسبونید و یا خودتون با قلم زیبای خودتون بینویسید.

این جایزه میتونه از رفتن به کافی شاپ، خریدن یه شیرینی دلخواه، دیدن یه فیلم خوب و انگیزه بخش، یا حتی قدم زدن تو پیاده روهای پارک باشه ، به خودتون این جایزه ها رو ببخشینو ازش لذت ببرید.

 

هرچه قدر که رابطتون با کودک درونتون بهتر بشه شما بیشتر به وحدت درونی میرسین و تمرکز و قدرت بیشتری برای انجام کارها خواهید داشت. یکی از بهترین راه ها برای آشتی با کودک درون ، جایزه دادن به خودتونه، شما شایسته جایزه گرفتن هستین ، شما لیاقتشو دارید و چه کسی بهتر از اینکه خودتون به خودتون جایزه بدید.

1-4 مهم امروز

یه تغییر خیلی خوب دیگه که توی پلنر هامون دادیم همین قسمتمهم امروزyes بود تا باز هم اگه در کار های روزانه من اولویت مهمی فراموش کردید اینجا بنویسید. قسمت مهمِ امروز شامل چهار خطه که هر پلنر متناسب با طرح خودش، با شکلی آغاز میشه، مثلا برای پلنر سبیل که یه طرح کلاسیک و سنگین محسوب میشه با نت های سیاه شروع شده، بگذریمcheeky، یه کار خوبی که توی این پلنر ها انجام شده: موقعیت قسمت  مهم امروز در راستای عمودبر کارهای روزانه من هست، تا هم به بیشتر شدن جذابیت پلنر کمک کنهheart  و هم تغییر موقعیت هندسیش باعث بشه که از بدنه کارهای روزانه من ، متفاوت دیده بشه و یادآوری کنه هرکاری که میکنی اول منو انجام بده یا نکنه که منو یادت بره، متفاوت بودن موقعیت قسمت مهم امروز به ما هم کمک کرد تا ابعاد مورد نظرمون رو بهش بدیم (طولش نسبت به عرضش بزرگتره) و راحت تو جیب جا میشه،یعنی این جوریه:

بله شما براحتی میتونین این قسمت رو جدا کنید و با خودتون به همراه داشته باشین، تا مطمئن بشین که اولویت ها رو حتما انجام دادین و کارهای مهم رو از قلم ننداختین، تاکیدو تکراردو اهرم مهمن که اگه به خوبی ازشون استفاده کنید میتونید به کمکشون، ذهنتون رو جوری طبقه بندی کنین که شما رو به خواسته های اصلی و رویاتون برسونه.

تاکیدو تکراردو اهرم مهمن که اگه به خوبی ازشون استفاده کنید میتونید به کمکشون، ذهنتون رو جوری طبقه بندی کنین که شما رو به خواسته های اصلی و رویاتون برسونه.

 راستی همون طور که میبینید این کاغذها هم دو رو رنگی هستن و همراه داشتنشون در طول روز حس خوبی بهتون میده.

1-5 تماس ها ، قرارها، پیگیری ها

این قسمت هم از بخش های اضافه شده به دلبر پلنرheart ماست. که یه کادر براش مشخص شده و برای اینکه حائز اهمیت هست در قسمت پایین مهم امروز قرار داره، در این قسمت هم شما میتونید شماره تماس ها مهم و یا قرارها و یا پیگیری از افراد را در این جا بنویسید ، این قسمت پلنر بیشتر به افرادی که باهشون کار دارید مرتبط میشه و میتونه خیلی براتون مفید باشه ، چون گاهی یه پیگیری به موقع و یا درخواست مهم از فردی می تونه کلی در پیشبرد کارهامون ما رو جلو بندازه، درخواست کردن رو فراموش نکنین، سعی کنین هر دو یا سه روز یک بار، یه درخواستenlightenedاز یک نفر داشته باشین و یا پیگیری ، این کار رو حتما تمرین کنید و نتایجشو ببینید، هیچ وقت از درخواست خجالتنکشید، افرادی که می تونن درخواست کنند خیلی سریع تر به اهدافشون میرسند.

درخواست کردن رو فراموش نکنین، سعی کنین هر دو یا سه روز یک بار، یه درخواست از یک نفر داشته باشین و یا پیگیری ، این کار رو حتما تمرین کنید و نتایجشو ببینید، هیچ وقت از درخواست خجالتنکشید

1-6 باور های قدرتمند کننده| انتقال به حافظه بلند مدت

  1-6-1 انتقال به حافظه بلند مدت:

کاغذهای کوچک پلنر قبلیمون رو یادتونه؟ این بخش جایگزین اون کاغذها شده، البته ابعاد بزرگتره از هر جهت و به زیبایی موازی با قسمت مهم امروز در پلنر قرار گرفته، این قسمت میتونید به خلاقیت خودتون هر یادداشتی رو بنوسید مثلا اگر در حال یادگیری زبان هستین و میخواهید که کلمه یا جمله ای رو توی طول روز تکرار کنید میتونید از این قسمت به خوبی استفاده کنید و در طول روز بار ها و بارها چشمتون اون قسمت درسی و یا هر چیز دیگه ای که فرّار هست رو ببینید و به حافظه ی بلند مدت خود بسپارید. 

  1-6-2 باور های قدرتمند کننده:

این چیزیه که خیلی دوست داریم بهش توجه کنید، و اونباورهای قدرتمند کنندهenlightened است.

باورها.. سکان اصلی ذهن، بازی گردان تمااااام اتفاقات ریز و درشت زندگیمون، اونیکه پشت پرده ی تمام آنچه هست، که هریک از شما دارید در زندگی تجربه میکنید.

شما باید با تکرار ، نوشتن و خواندن هزار باره ی باورهای قدرتمند کننده، باور های جدید رو جایگزین باور های غلط و ناخودآگاهذهنتون کنید و افسار زندگی رو با قدرت و تسلط کامل در دستانتون قرار بدید، مثلا بنویسید که ثروت و نعمت در جهان بی نهایت و به قدر کافی برای من هست و این رو صد بار در طول روز بخونید، هر چه بیشتر بهتر، بنویسید که من هر روز سالم تر و زیباتر میشوم خدایا شکرت و بارها تکرار کنید، بنویسید خدا از بینهایت راه به من کمک میکنه و یه لحظه منو تنها نمیذاره، من به خدا تکیه کردم و قدرتی بالاتر از اون وجود نداره .

اصلا نمیتونم بهتون بگم که تاثیر این کار چه قدر زیاده و چه اهمیتی در زندگیتون خواهد داشت اصلا از این قسمت بی تفاوت رد نشید، میتونید با استیکر های زیبایی که در همراه پک قرار میدیم برای زیباتر شدن این قسمت هم استفاده کنید و یا حتی از خود جملات زیبا و باور های مناسبی که درون استیکر های قرار داره استفاده کنید.

با تکرار ، نوشتن و خواندن هزار باره ی باورهای قدرتمند کننده، افسار زندگی رو با قدرت و تسلط کامل در دستانتون قرار بدید

1-7 استیکر ها

شما همراه با پک پلنر برنامه ریزی نیکولند ، تعداد دو برگ پلنر رنگی به صورت برش خورده دریافت میکنید که کیفیت بالایی دارند و طرح های بسیار زیبایی متناسب با هر پلنر درون آنها قرار دارد، تعداد این استیکر ها 45 قطعه میباشد که به راحتی از استیکر جدا میشوند و میتونین کلی استفاده ها خوشگل ازشون بکنید ، البته پیشنهاد میکنیم که این استیکر ها رو روی کاغذ های پلنر بچسبانید و حدالامکان روی مانیتور و یا لپتاپ خود نزنید چراکه جنس این استیکر ها با جنس استیکر های مخصوص گوشی و لپتاپ فرق میکند و برای استفاده روی کاغذ میباشند.

1-8 محافظ با کیفیت دفترچه ها 

هر سه دفترچه ی بالا با دقت زیاد به کمک چسب های دوطرفه با عرض مناسب، به یک مقوای بسیار باکیفت و ضخامت بالا(300گرم) وصل شده اند، اگر به پشت دفتر چه ها دقت کنید برای دقت بیشتر حتی محل قرار گیری دفتر چه ها بر روی مقوا ، جانمایی شده تا خطای انسانی موقع نصب دفترچه ها به حداقل برسد و آنچه که شما در دست میگیرید حداکثر دقت و کیفیت با حداقل هزینه را داشته باشد چراکه شما شایسته ی احترام و دقت فراوان هستید و ما تا جایی که بتوانیم سعی میکنیم با صرف دقت، امانت دار اعتماد شما باشیم، مقوا نیز دارای روکش سلفون مات مییاشد خط تای آن نیز دارای دقت بسیار بالایی است، از آن میتوانید حتی پس از تمام شدن کاغذها بعدا کلی استفاده های خوشگل بکنید و کیفیت و ضخامت آن طوری است که براحتی خراب نمیشود، در ضمن این همه آخرین تغییر نسبت به پک برنامه ریزی قبلی ما بود.

امیدواریم که با نوشتن تک تک کارها و اولویت بندی مناسب و ازهمه مهتر حسِ خوب به تک تک رویاهات برسی و دفتر برنامه ریزی روزانه من ، بتونه در این راه همراه و دستیار خوبی برات باشه.

با آزوی موفقیت تو 

نیکولندheart

نظرات chat تعداد:۲۶ عدد


نیکولندی جان با ثبت نظر میتونی امتیاز دریافت کنی

مهسا مقری
جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲
منم از این محصول گرفتم و استفاده کردم خیلی محصول خوبی بودن و هستن حتما اگه میخواین بگیرین
ناشناس
سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱
من از این محصول خیلی راضی هستم...قبلا دیده بودم ولی برای خودم نداشتم...خیلی خیلی خوبه...ممنون از محصولات نیکولند🌸
نرگس
پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰
من گرفتم واقعا فوق العاده س حتما بگیرن
رضا
یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰
این پک عالی ممنون از اینکه این پک رو درست کردید
فرناز
سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰
عالی بود ممنون خیلی به من کمک میکنه💗🌸
غزل بهمنی
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
سلام من این دفتر رو طرح جهان خریدم خیلی قشنگه و امیدوارم که بتونم ازش درست استفاده کنم ممنونم از نیوکلند😍😍😍😍
سارینا
دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام نیکولند جون من این پك رو طرح تکشاخ رو ازتون خریدم خیلی خیلی عالی و زیبا بود
زینب قاسمی
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹
خیلی ممنون
مبینا فیروزدهقان
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹
خیلی عالیه ❤❤
نگین نظری
یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹
سلام،من عااشق پلنر برنامه ریزی روزانتون شدم😍😍😍 خییلی خوشگل و مفید و کاربردیه فقط کاش جوری بود که برگه هاش کنده نشه،یادگاری بمونه
فاطمه هستم
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹
این محصول خیلی خیلی خوبه کارت رو راحت میکنه و میتون کاری کنه که وا قعا کسی نمی تون انجامش بده🥰😍
کاربر نیکولند
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
ببخشید ما باید چجوری ثبت سفارش کنیم؟؟؟باید رمز یک بار مصرف بزنیم یا همون پویا؟؟؟یا باید شماره کارت بدیم؟؟یا شما شماره کارت میدید؟؟؟؟
محمد دهقان
چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹
امروز این دفتر خوشگلم به دستم رسید، نیکو لند عااااشقتم که انقد با تولید این پک های ناز حال ما رو خوب میکنی و با کمک و استفاده محصولاتت میتونیم یه زندگی هدفمند داشته باشیم و از دقیقه های عمرمون به نحو احسنت استفاده کنیم😍، دوست دار رم یه عالمه😘😘😘😘😘😘
سیده زینب میری
دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹
سلام اگه تایم ورزش و میزان سوخت کالری و تایم مطالعه هم بهش اضافه شه خیلی عالی میشه
شيرين فرونچى
دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
من خریداری کردم اما هنوز به دستم نرسیده
Loading...
نمایش بیشتر
Some text some message..
عکستعدادعنوان محصولحذف
نهایی کردن بستن سبد
قیمت کل:تومان هزینه ارسال:35000 تومان